Szerző: Eszter | 2025.05.06. | honlapkészítés, keresőoptimalizálás, tartalomstratégia, webdesign
A digitális térben a figyelem az új valuta. Akármilyen szépen megtervezett is egy weboldal, ha nem ösztönzi a látogatót cselekvésre, a konverzió elmarad. A CTA (Call to Action) gomb nem csak egy kattintható felület: ez egy „útjelző tábla”, amely segít a...
Szerző: Eszter | 2025.04.08. | tartalomstratégia, honlapkészítés, keresőoptimalizálás, webdesign
Van egy gyakori félreértés a weboldalak „Szolgáltatások” oldalával kapcsolatban. Sokan úgy gondolják, ez az a hely, ahová egyszerűen felírjuk, mit csinálunk: egyéni edzéstervek, online konzultáció, étrendi tanácsadás. Száraz, tényközlő lista, esetleg...
Szerző: Eszter | 2025.03.25. | webdesign, honlapkészítés, tartalomstratégia
A mai digitális világban a weboldalad sokkal több, mint egy szép névjegy az interneten. Ez a márkád legfontosabb értékesítési csatornája, a legelső benyomás, amit a potenciális ügyfél rólad szerez. A látogatók hatékony „átalakítása” elkötelezett ügyfelekké...
Szerző: Eszter | 2025.03.18. | honlapkészítés, keresőoptimalizálás, tartalomstratégia, webdesign
A weboldalad egyik kulcsfontosságú eleme a „Rólunk” oldal, amely nem csupán bemutatja a vállalkozásodat, de egyúttal segít megerősíteni a potenciális ügyfelek bizalmát. Ez az oldal lesz az első, ahol az emberek igazán megismerhetnek téged és a...
Szerző: Eszter | 2025.02.18. | tartalomstratégia
„Mit posztoljak ma?” – ha ezt a kérdést már te is feltetted magadnak, tudd, nem vagy vele egyedül. Sokan érzik úgy, hogy egyszerűen nincs elég ötletük vagy ha van is, nem tudják, hogyan építsenek belőle valódi, értékes tartalmat. A végeredmény?...